Καλως ήρθατε στη σελιδα της συμμαχίας S Family (s-fam). Η συμμαχία μας αντιπροσωπεύει την ειρήνη, τη δύναμη καθώς και την αλληλεγγύη μεταξύ των μελων. Θα μας βρείτε στο ελληνικό ikariam στον Beta κόσμο.
Για να γίνετε μέλος στην συμμαχία μας:
Για να γίνετε μέλος στην συμμαχία μας:
- Πρέπει να χτίσετε μία Πρεσβεία.
- Πηγαίνετε στην Πρεσβεία σας και επιλέξτε "Ψάξε για συμμαχία".
- Στο όνομα γράψτε το όνομα της συμμαχίας μας "s-fam" και πατήστε "ψάξε".
- Όταν βρείτε τo "s-fam" πατήστε στο χερακι που εμφανιζεται στα δεξια για να αποστείλετε την αιτησή σας.
Η αίτηση σας θα επεξεργαστεί από τον αρχηγό της συμμαχίας (Foibakos), την αρχηγό διπλωματίας (LittlePrince2s) την υπουργό εσωτερικών (katie_freakaki) και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Για περισσότερες λεπτομέρειες για τη συμμαχία μας επικοινωνήστε με τη διπλωματιδά μας (LittlePrince2s).

1 σχόλιο:
κα. Υπουργού...
Βαλτε το link για το blog στη συμμαχια στο ikariam.
http://s-fam-ikariam.blogspot.com/
Δημοσίευση σχολίου