Σάββατο 26 Ιουλίου 2008

Καλώς ορίσατε...

Καλως ήρθατε στη σελιδα της συμμαχίας S Family (s-fam). Η συμμαχία μας αντιπροσωπεύει την ειρήνη, τη δύναμη καθώς και την αλληλεγγύη μεταξύ των μελων. Θα μας βρείτε στο ελληνικό ikariam στον Beta κόσμο.

Για να γίνετε μέλος στην συμμαχία μας:
  1. Πρέπει να χτίσετε μία Πρεσβεία.
  2. Πηγαίνετε στην Πρεσβεία σας και επιλέξτε "Ψάξε για συμμαχία".
  3. Στο όνομα γράψτε το όνομα της συμμαχίας μας "s-fam" και πατήστε "ψάξε".
  4. Όταν βρείτε τo "s-fam" πατήστε στο χερακι που εμφανιζεται στα δεξια για να αποστείλετε την αιτησή σας.
Η αίτηση σας θα επεξεργαστεί από τον αρχηγό της συμμαχίας (Foibakos), την αρχηγό διπλωματίας (LittlePrince2s) την υπουργό εσωτερικών (katie_freakaki) και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες για τη συμμαχία μας επικοινωνήστε με τη διπλωματιδά μας
(LittlePrince2s).

1 σχόλιο:

Charm_Quark! είπε...

κα. Υπουργού...
Βαλτε το link για το blog στη συμμαχια στο ikariam.
http://s-fam-ikariam.blogspot.com/