Σάββατο 26 Ιουλίου 2008

Έναρξη διαγωνισμού για λογότυπο της συμμαχίας.

Παρά τις αντιρρήσεις της υπουργού μας, με χρήση δημοκρατικών διαδικασιών, είμαστε σε θέση να εκδόσουμε την πρωτη προκύρηξη της συμμαχίας μας:

Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ «S-FAM»
που εδρεύει στο Ελληνικό Ikariam, στον Beta κόσμο,
λαμβάνοντας υπ'όψη τις διατάξεις του νόμου 1/2008 "Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν το ιστολόγιο της συμμαχίας s-fam".

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ

Το διαγωνισμό σχεδίασης του λογοτύπου του ιστολογίου.
Το λογότυπο θα πρέπει να περιλαμβάνει την ονομασία της συμμαχίας (s-fam) και να παραπέμπει εμφανώς στο εν λόγο διαδικτυακό παιχνίδι (βλ. http://ikariam.gr/).
Δεκτές θα γίνονται μόνο σοβαρές και ολοκληρωμένες προτάσεις σε μορφή .jpg ή .gif οι οποίες θα αναρτηθούν ως υπερσύνδεσμοι στα σχόλια του συγκεκριμένου θέματος από τους συμμετέχοντες.
Ο καλλιτέχνης του οποίου το λογότυπο θα επιλεχθεί θα κερδίσει την εισαγωγή του στη συμμαχία και την αποστολή υλικών χωρίς καμμία απαίτηση, απο τα μέλη της συμμαχίας, αν είναι παίκτης του συγκεκριμένου παιχνιδιού στον beta κόσμο.

Τα υλικά που θα αποσταλούν είναι αναλυτικά σε μονάδες ikariam:
  1. ξύλο: 900 μονάδες (χωρητικότητα 3 πλοίων)
  2. μάρμαρο: 300 μονάδες (χωρητικότητα 1 πλοίου)
  3. κρασί: 300 μονάδες (χωρητικότητα 1 πλοίου)
  4. θείο: 300 μονάδες (χωρητικότητα 1 πλοίου)
  5. κρύσταλλο: 300 μονάδες (χωρητικότητα 1 πλοίου)
Σύνολο ανεφοδιασμού: 2100 μονάδες (χωρητικότητα 7 πλοίων)

Αν δεν είναι παίκτης τότε θα πρέπει να αρκεστεί στην επευφημία των μελών της συμμαχίας και στη δωρεάν διαφήμιση της δουλειάς του μέσα από αυτό το ιστολόγιο.


1 σχόλιο:

Charm_Quark! είπε...

Να υποθέσω ότι ο διαγωνισμός αναβάλλεται μέχρι έυρεσης νέου ονόματος της συμμαχίας;